Vyhledávání


  7x22 This Is Not Gonna End Well

 

DOWNLOAD

 

twitstamp.com

Spřátelené Weby

 StarGate Atlantis

www.TheClevelandShow.cz

SerialZone.cz - seriálySeriálové triko

https://timqui.sweb.cz/hadejfilm-cz-88-31.gifStarGate SG-1

www.FamilyGuy.cz

 

Dva a půl chlapa ON-LINE!uloz.to - sdilej snadno data

 

TOPlist

Slováci se dočkali aneb. DAPCH opět na Slovensku!

04.08.2009 16:38

https://www.aquapol.sk/menu/aktuality-novinky/_galeria/markiza_logo.jpgPo delší přestávce se na Slovensku zase rozjíždí Dva a půl chlapa s 3. Sérii v SK dabingu. Sledovat seriál můžete od pondělí 3.9 2009 každý všechní den od pondělí do pátku ve dvou částech za sebou na TV Markíza. Před ním můžete shlédnout taky dobrý sitcom s názvem "Bláznivý Jimův Život".

Komentáře:

Datum: 13.09.2009

Vložil: Lukáš

Titulek: dabing

Podle mího je to skoro úplně, sice je pravda, že slovenskéj dabing mi připadá hůř načasovanej, ale to jedině, když to opravdu detailně sleduju, jinak narodil jsme se na Slovensku a je od tamtut i moje matka, takže to nemá nic společnosti, že bych Slovensko neměl rád a byl nacionalista.

Datum: 28.08.2009

Vložil: fff

Titulek: jjlmbh

lali:ty posranej zkurvenej slovaku tady nemas co delat ceskej dabing je lepsi nez zkurvenej slovenskej..................

Datum: 01.09.2009

Vložil: havo

Titulek: Re: jjlmbh

takýto rasisti a nacionalisti ako ty by mali skapať , každy je zvyknutý na svoj jazyk a ak si myslíš že čeština je nadradený jazyk nad ostatné takisto tak to si na omyle ... ja mám rad DAPCH v angličtine , češtine aj v slovenčine:)

Datum: 05.08.2009

Vložil: lali

Titulek: dabing

ešteže tak, český dabing je otrasný, náš je v tomto smere aspoň na tento seriál oveľa lepší :)

Datum: 05.08.2009

Vložil: ADMIN

Titulek: Re: dabing

Podle mě to je o zvyku, protožže ten SK dabing moc nemusím zase já :) Jinak nejlepší je podle mě orginál ;)