Vyhledávání


  7x22 This Is Not Gonna End Well

 

DOWNLOAD

 

twitstamp.com

Spřátelené Weby

 StarGate Atlantis

www.TheClevelandShow.cz

SerialZone.cz - seriálySeriálové triko

https://timqui.sweb.cz/hadejfilm-cz-88-31.gifStarGate SG-1

www.FamilyGuy.cz

 

Dva a půl chlapa ON-LINE!uloz.to - sdilej snadno data

 

TOPlist

Co se stalo (s) Rose ?

01.02.2009 08:37

Určitě jste si všimli že ve 4.sérii odjela Rose do Anglie,ale v 5.sérii se vrátila aby pečovala o Charlieho.Ale kde je ted? Byla to moje nejlepší postava ze seriálu a tak jsem trošku sklamaný.Co si o tom myslíte vy:Vrátí se nebo ne,chtěli byjste aby se vrátila? Pokud Rose moc neznáte určitě vám jí připomene video pod článkem...Vyjadřujte se v komentářích :)

 

Diskuse:Co se stalo s Rose ?

Datum: 05.02.2009

Vložil: Shooter

Titulek: Rose

Rose je v dile 11 ze 6 serie. Jen pro upresneni:)

Datum: 01.02.2009

Vložil: Marwin836

Titulek: :D

kuwa sry :D já jsem moc 6.sérii nesledoval ale taky jsem viděl předávání cen People choise awards a tam jako jediná nebyla tak mi to bylo divný

Datum: 01.02.2009

Vložil: Shooter

Titulek: Ale v 6 serii JE!!!

Ahoj nevim jak moc podstive se koukate na 6 serii, ale Rose tam je, v dile kdy umre Charlimu kamarad, ji malem pozada o ruku. A jestli se nepletu tak je i v dalsich.
Ahoj

Datum: 01.02.2009

Vložil: LOLman

Titulek: :(

no nevím bude mi chybět :( :D byla s ní fakt sranda